.

.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE ATELIER REBUL

www.atelierrebul.si

Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne trgovine ATELIER REBUL (v nadaljevanju “ATELIER REBUL ali spletna trgovina” so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Upravljalec spletne trgovine ATELIER REBUL in ponudnik storitev e-poslovanja  je podjetje HN CONSULTING d.o.o., Zaloška cesta 51, 1000 Ljubljana, MŠ: 8314969000, DŠ: SI49645285.

Splošni pogoji poslovanja so zavezujoči, zato si jih natančno preberite. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, kot gost ( brez registracije ) ali pa se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

 Spletni nakup

V naši spletni trgovini se nahajajo izdelki blagovne znamke Atelier Rebul. Razvrščeni so v različne kategorije, ki vas vodijo do željenega izdelka. Ko izberete izdelek, ki bi ga želeli kupiti, kliknite na gumb “dodaj v košarico”. Izberite še količino .

Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite z uporabniškim imenom, če ga še nimate, se registrirajte ali pa nakup preprosto opravite, kot gost. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in izberite način plačila. Izbirate lahko med plačilom s kartico, plačilom na TRR ali plačilom po povzetju.Ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Navodila za nakup

  • IZBERI

Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po sestavinah, dišavah, glede na namen uporabe, ipd.). V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite oziroma spreminjate količino.

   

  • OSEBNE INFORMACIJE

Ko imate izdelke v košarici lahko izbirate med 2 opcijama in sicer:

  1. Naroči kot gost

Če niste registriran uporabnik, izberite opcijo “naroči kot gost” in izpolni obrazec. Polja, ki so označena z “neobvezno”, so neobvezna. Če se ob izpolnjevanu obrazca premislite in si želite ustvariti račun, lahko izberete opcijo “ustvari račun” in se prijavite z vašim mailom in geslom, ki ste ga dobili ob registraciji

  1. Prijava

Če ste registriran uporabnik izberite opcijo “prijava” in vnesite uporabniško ime in geslo.

  • NASLOV

Če vstopate, kot gost, pazljivo izpolnite obrazec, saj bo naslov uporabljen za dostavo, kot tudi za račun, razen če ne spremenite podatkov.

Če vstopate, kot registriran uporabnik, se naslov naslov za dostavo naročenega blaga izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli ob registraciji.

  • MOŽNOST DOSTAVE

Izberite način dostave in dodajte morebiten komentar.

  • PLAČILO

Izberite način plačila. Izbirate lahko med plačilom s karticami, plačilom po povzetju in plačilom na TRR.

Preverite prosim tudi povzetek vašega naročila PRED PLAČILOM. Če želite kaj popraviti, kliknite na “uredi”.

Ko ste prepričani, da so podatki pravilni, kliknite na “zaključi nakup”

Potrdilo o uspešno zaključenem zakupu, boste prejeli na vaš e mail.

 

Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju(Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.),
  • plačilo z debetno oz. kreditno kartico(Mastercard, Visa, Visa Electron),
  • plačilo na TRR (kupcu pošljemo predračun)

Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem Bankart Payment Gateway, bo vaš paket oddan na pošto.
 

Opomba: Vaša kartica je s klikom na gumb »Kupi« oz. v trenutku potrditve vnosa podatkov bremenjena za višino nakupa (znesek bremenitve je lahko enak ali nižji od avtoriziranega, npr. če smo vam po predhodnem kontaktiranju poslali le del naročenih izdelkov). Zaradi vaše zaščite, sistem Bankart Payment Gateway ne dovoli bremenitev vaše kartice za višji znesek kot je bil znesek vašega naročila, prav tako se zaradi zaščite ne izpiše številka vaše plačilne kartice. Ponudnik vidi le številko transakcije, ki se pošlje za plačilo ali preklic naročila, če ga zaradi kakšnega razloga ni moč izvršiti. Sistem Bankart Payment Gateway bo samodejno na vaš e-naslov poslal potrebne informacije o poteku plačila ali o preklicu naročila.

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

 Cene

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Zasebnost in Zaščita podatkov

Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Spletna stran uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju naših spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacijo o uporabi spletnih piškotkov si preberite v “O piškotkih”

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov info@atelierrebul.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Atelier Rebul, Miklošičeva cesta 7a, 1000 Ljubljana ali pa tja osebno prinese.

 Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo Zakon o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta 

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.


Kupec ima pravico, da v skladu s 37. Členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti  ponudniku v 8 dneh po prevzemu blaga.

Zamenjava izdelkov
 

Zamenjavo vašega nakupa preko spletne trgovine vršijo prodajna mesta Atelier Rebul v Sloveniji. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se stvarno napako uveljavi? 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Naročila

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 5 delovnih dni.

Dostava


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI, razen v primeru plačila po povzetju, pri katerem je strošek plačila po povzetju 1,00 € . Strošek dostave je 4,00 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

 Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

 Izdelkov, ki so označeni s »Trenutno ni na zalogi«, ni mogoče naročiti.

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.


Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 1024-bitnega kodiranja.


Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron).


Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.


Varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami zagotavlja sistem Bankart Payment Gateway.

O piškotkih

Piškotek je majhna datoteka, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Sam piškotek ne vsebuje informacij vendar se na vaš računalniku shrani majhna tekstovna datoteka, ki vsebuje življenjsko dobo piškotka, ime strežnika (oz. ime domene) in generirano unikatno število. O naslednjem obisku istega spletnega mesta spletna stran preveri in pridobi vsebino piškota. Spletna stran prepozna uporabnika in na podlagi informacij izboljša uporabniško izkušnjo.

Piškotki so pomembni za delovanje spletnih stran in z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet, omogočajo napredno oglaševanje, ob ponovnem obisku se ni potrebno ponovno prijavljati v spletno stran, itd.

Piškote uporabljamo za analitiko obiskov, spletno sejo, oglaševanje in process nakupa.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina Atelier Rebul ne odgovarja za morebitne napake na spletni strani. V primeru napake ( napačna cena, lastnosti produkta…) bomo kupcu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo artikla.

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.


Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Pritožbe in spori 

Spletna trgovina Atelier Rebul spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru težav se kupec s podajalcem Spletne trgovine lahko poveže telefonsko elektronski pošti na info@atelierrebul.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@atelierrebul.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Končna določila 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa. Kupec je na splošne pogoje tudi opozorjen in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji so v vsakem trenutki na voljo na spletni strani www.atelierrebul.si.  Družba HN CONSULTING d.o.o. si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni, za kupca pa veljajo tisti, ki so bili veljavni v trenutku opravljenega nakupa.

 

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Splošni pogoji poslovanja spletne prodaje preko spletne strani www.atelierrebul.si veljajo od 1. 12. 2019 do preklica.

 

 

0